Outsourcing BHP

Usługa outsourcingu BHP polega na przejęciu od klienta całości zagadnień, związanych z zabezpieczeniem pracowników w środki ochrony indywidualnej. Obejmuje przejęcie i organizację logistyki wewnętrznej, systemu raportowania i kontroli kosztów oraz systemu składania zamówień e-commerce.

Zapytaj o ofertę

Czym jest outsourcing BHP?

Outsourcing BHP to najefektywniejsza forma zarządzania obszarem bhp w firmie, wpływa na obniżenie kosztów i poprawę efektywności działań przedsiębiorstwa. W ramach usługi masz dostęp do zintegrowanego, przejrzystego, intuicyjnego systemu informatycznego do zakupów, dystrybucji i raportowania artykułów BHP używanych w zakładzie pracy. Korzystasz z szerokiego asortymentu artykułów indywidualnie dopasowanych do specyfiki firmy i Twoich oczekiwań z uwzględnieniem czynnika ekonomicznego. Dzielimy się z Tobą naszym know-how czyli wiedzą specjalistyczną pozwalającą na usystematyzowanie i zoptymalizowanie wydań odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej, co bezpośrednio przekłada się na obniżenie kosztów w Twojej firmie i wydajniejszą pracę Twoich pracowników.

Co zyskujesz?

Usprawnienie i uszczelnienie

procesu wydawania odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej w zakładzie pracy

 

Bezpieczeństwo prawne

Oszczędność kosztów

związanych z rozliczeniami wydań artykułów BHP

 

 

Możliwość prognozowania

i budżetowania wydatków na BHP w firmie

Zmniejszenie obciążeń

związanych z zatrudnieniem pracowników

magazynowych i obsługi administracyjnej

Co nas wyróżnia?

  • doświadczenie w prowadzeniu tej usługi: realizacja 20 projektów w tym obsługa 40 000 pracowników oraz kompleksowe dostarczanie środków ochrony indywidualnej, produktów utrzymania czystości i higieny do zakładów pracy
  • certyfikat ISO 9001-2005 w zakresie projektowania i produkcji odzieży ochronnej i roboczej
  • produkcja odzieży roboczej we własnym zakładzie szwalniczym
Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami
i sprawdź ofertę

Zapytaj o ofertę

Inne produkty

Zobacz więcej